ابراهیم‌زاده: داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد/ نمی‌دانم چرا داور بازی را عوض کردند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 23946
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

منصور ابراهیم‌زاده از عملکرد داور بازی راه‌آهن - پرسپولیس انتقاد کرد.

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی راه‌آهن تهران پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «بازیکنان من در طول مسابقه وظایف خود را انجام دادند. آن‌ها فوتبال خوبی بازی کردند. بازیکنان من طبق هدف‌هایم عمل کردند. فقط بدشانسی آوردیم که توپ‌هایمان گل نشد. دروازه‌بان پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت. داور می‌توانست در دقیقه 81 برای ما پنالتی بگیرد اما این کار را نکرد.»
خبرنگاری از ابراهیم‌زاده پرسید آیا ممکن است اعتراض‌های اخیر پرسپولیسی‌ها به داوری بر عملکرد داور این مسابقه تاثیر گذاشته باشد؟ او در پاسخ گفت: «اگر آن پنالتی گرفته می‌شد و بازیکن حریف را اخراج می‌کرد، به سود ما بود. در مورد داوری، کارشناسان باید قضاوت کنند. سوالی که باید پرسیده شود این است که چرا داور این مسابقه که فغانی بود، یکباره عوض شد. تا جایی که می‌دانم حاجی‌پور مدت ها قضاوت نکرده بود. در مجموع این مسائل به ضرر ما تمام شد. تا حالا داوری دو سه بار برای ما مشکل ساز شده است. البته من داوری را عامل شکست تیم خودم نمی دانم. اما این موضوع روی عدم موفقیت ما تاثیر گذاشت.»
او در پاسخ به این سوال که چرا پیش از بازی نسبت به عوض شدن داور مسابقه اعتراض نکرده است گفت: «این موضوع به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. شاید آن‌ها این کار را کرده باشند. من خبر ندارم.




:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : دو شنبه 6 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');